Siemanko! Mam dla was screen'y z imprezy... łysoli! XD
Są z godziny 11 ponieważ wróciłam dopiero z zakupów
a wcześniej udało mi się zrobić screen'y.
Nie przedłużając...
(Kliknij żeby powiększyć, zdjęcia mogą być nie w kolejności, ale raczej nie są.)
Niestety potem musiałam iść z babcią do sklepu :(.
Jakby była jakaś dzisiaj imprezka to dam Screen'y.
To Na Razie Paaaaa ♥












Brak komentarzy:
Prześlij komentarz