poniedziałek, 21 października 2013

Mój dzień. :)

Siemanko!
Przepraszam, że nie napisałam wywiadu, dlatego, że koleżanka nie przyszła. :(
Teraz napiszę wam o moich lekcjach.

Basen - Ehhh... trudno wyjaśnić. Pływaliśmy?
Język Polski - Omawianie lektury.
Religia - Mówienie o Pismie Świętym i o Biblii.
Język Angielski - Jakiś czasownik. ;_;
Matematyka - Kartkówka. ;_;
Przyroda - Oddała nam pani kartkówki. Dostałam 5 ^^

Jutro postaram się również napisać posta, ale o czymś ciekawszym. ^^
Bay ;**

sobota, 19 października 2013

Troszkę długo się nie pisało. ;)

Witajcie kochani!
Przepraszam was za to, że nie było tak długo postów.
Dziś za to gdy może koleżanka do mnie przyjdzie, zrobię
z nią wywiad. Na MSP nazywa się lunakot2005.

Pozdrawiam

sobota, 12 października 2013

Zmiany na blogu ♥

Cześć :)
Jak widzicie naszły zmiany. Dodałam również moje najbardziej ulubione piosenki ♥
Heh... no co by tu jeszcze napisać. Nie wiem xD
Paaaaa ♥

poniedziałek, 30 września 2013

Nowe konto :D

Cześć! Zmian więcej nie zauważyłam, ale przejdźmy do tematu.
Założyłam se nowe konto. Nazywa się Klaudia B 3. Mogłabym
was poprosić o zaproszenie go? Ma tylko 1 przyjaciela.
A wygląda ono tak:
(kliknij żeby powiększyć)
Dosyć dużo brakuje jej do lvl'a. Proszę zaproście to konto. ;) Z góry dziękuję. Paaaaaa ♥

poniedziałek, 23 września 2013

ZMIANY NA MSP!!! :D

Szema, szema. Tak więc naszły zmiany na MSP! :o Przedstawię je wam:


OMAJGASH :O
JAK JAKIEŚ JESZCZE ODKRYJE, TO BĘDZIE KOLEJNY POST.
Zauważyliście jeszcze jakieś zmiany?

poniedziałek, 16 września 2013

Zmiany na blogu (kolory) c:

Hey, hey, hey! Tutaj Klaudia : 3.
Jak już zauważyliście, zostały wprowadzone zmiany kolorystyczne na blogu. Myślę, że bardziej pasują do obecnej pory roku. Tylko, że to jest fiolet a powinien być pomarańcz lub czerwień. Troszkę pastelowych kolorów nam przybędzie XD. Ogólnie, zawsze (być może będzie przypadek, że nie) będą zmiany na każdą porę roku. Jak będzie zima, to kolor być może zmienię na niebieski. Jak lato, to na żółty. Zależy od pory roku. Lecz będą wyją w których będzie zima i na blogu pojawi się zielony kolor. To na razie na tyle.
Bay ;****

poniedziałek, 9 września 2013

Lekcje ;c + Zmieniłam usta

No hey! Pamiętacie poprzedni post? Tak samo można rozpoznać po tytule. Inaczej, ,,mój dzień w szkole". Nie przedłużając

Basen - Mieliśmy zabawę ;D Pan coś tam mówił o regulaminie jaki obowiązuje na basenie oraz W-F'ie.
Przyroda (x2) - Omawianie czegoś ożywionego oraz nie ożywionego.
Technika - Pan nam przedstawiał regulamin (znowu) oraz mówił co tam będziemy robić oraz zdawać na kartę rowerową.
J. Angielski - Powtarzanie materiałów z 3 klasy x.x
Historia - Rozmawialiśmy o ,,Osi czasu", oraz pisaliśmy o niej w zeszytach.

Nudnyyy dzieeeń  ;_; , zresztą jak każdy przebyty w szkole.

I teraz 2 temat.
Jak widzicie, zmieniłam usta.
Nie robiłam screenów z poprzednich więc dodam wam zdjęcia ze sklepu:

Przed:
Po:

Podoba się?
I tak na marginesie, miałam dzisiaj przekłuwane uszy. Bolało baaaardzo (Wyraziłabym się inaczej, ale cóż).
Opłacało się.
Jak to się mówi, ,,Chcesz być pięknym to musisz cierpieć.". XDEEE
To na dzisiaj koniec, Papatki ♥

środa, 4 września 2013

Lekcje ;_; + Nie, nie odchodzę! ;D

Hey! Zacznę od tego, że nie odchodzę. :D Pewnie teraz smutacie, ,, Czemu Klaudia nie odchodzi?! Ja jej tak nienawidziłem!" :D No dobra, teraz napiszę wam jakie były lekcje.

W-F - Zapoznanie z nowym panem od zajęć W-F  ;-; Graliśmy potem w zbijaka na dworze. :D
Polski - Pan coś tam mówił o regulaminie i ocenach. Zapomniał o zadaniu domowym które nie zrobiłam. c:
Plastyka - Rysowaliśmy swoje imiona na kartkach by pani nas zapamiętała. :3
Matma - Przypominaliśmy sobie system dziesiętny. :o

TYLKO 4 LEKCJE! YEACH! Jutro również wam powiem : 3







                                                               Papatki ;**

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

MSP się zapada. ;_; Odejść?

Cześć. Dzisiejszy i niewiem czy nie ostatni post na tym blogu, jest o oszustwach.
Pewien koleś napisał do mnie:
Nicku nie powiem bo nie jestem chamska. A co do mojego odejścia, nie wiem czy odejdę.
MSP staje się coraz to niebezpieczniejsze, użytkownicy już nie są tacy jak kiedyś nawet
dam wam przykład.:
Nicku nie zakryłam bo jestem chamem. Ludzie, pomaga się nie patrząc co dostaje się
w zamian! Lecz poznałam tam wiele miłych i pomagających osób. Np. moja najka,
mruczek2005. Ona pomaga nie patrząc, że nie dałam jej prezentu z Listy Życzeń
a obejrzała mi 10 filmów! Było niestety kilku nie miłych osób. Podałam wam na
zdjęciu u góry. Przepraszam ale... jeszcze muszę rozważyć odejście.
                                                Żegnam ♥

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Dzień łysola :D

Siemanko! Mam dla was screen'y z imprezy... łysoli! XD
Są z godziny 11 ponieważ wróciłam dopiero z zakupów
a wcześniej udało mi się zrobić screen'y.
Nie przedłużając...











(Kliknij  żeby powiększyć, zdjęcia mogą być nie w kolejności, ale raczej nie są.)
Niestety potem musiałam iść z babcią do sklepu :(.
Jakby była jakaś dzisiaj imprezka to dam Screen'y.
To Na Razie Paaaaa ♥

piątek, 16 sierpnia 2013

Moje oczy. :C

Hej, kilka dni temu zmieniłam cień do powiek (na MSP oczywiście xD) i zastanawiam się, czy nie zmienić oczu na poprzedni wygląd.
Teraz pokaże wam moje oczy:
Teraz.
Kiedyś... (niedawno)
I tak wiem, że nie będzie tu komów. :'(
Proszę, błagam was. Które wybrać?

piątek, 9 sierpnia 2013

Wszystkiego Naj! ;33

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!! Moja najeczko ;**
Jesteś moją ulubioną najką, choć w realu Cię nie znam ;).
Gdy zostałyśmy najkami, myślałam że to nie jest realna chwila.
Nigdy nie przyjaźniłam się z tak fajną osobą.
Zawsze moje przyjaciółki nie były tak fajne jak Ty
nawet w realnym świecie.
Miło jest z tobą pogadać.
Dlatego życze Ci wszystkiego dobrego oraz szybkiego
zdobywania lvl na MSP.

Polecam również jej blog izabela221-msp.blogspot.com.
♥ Wszystkiego najlepszego z okazji twoich wczorajszych imienin kochana ♥
W tym uroczystym dniu Twoich imienin
szczere i serdeczne życzenia długich lat życia,
przepełnionych zdrowiem i szczęściem,
pogody ducha, pomyślności i ludzkiej życzliwości,
dni pełnych słońca i radości oraz wszystkiego,
co najpiękniejsze i najmilsze w życiu.

niedziela, 4 sierpnia 2013

Problemy techniczne na MSP?

Hejka! Połowa MSP ma dziś problemy techniczne.
Poczta:
Oraz 0 znaj:
Bardzo dużo jest też tematów o tym na forum:
Oraz wiele, wiele, wiele, wiele więcej.

Pozdrawiam o.o

sobota, 20 lipca 2013

Nowe zmiany na blogu

Heeeyyyy nadrabiam posty *-* 8-8 Zauważyliście już chyba new wygląd? Tssaaaaa Power Is Back :B To moje motto: ,,Power Is Back". Heheszkyyy, mam 2 konto na MSP *O*. Okey taki krótki post :B Narkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (Głupawka przemawia :p)

Moderatorzy coś planują? ;)

Hejka, dziś se wchodzę normalnie na MSP i tu widzę elementy ze starego MSP!
Elementy które mi się pokazały to:
Stary znaczek żeby zrobić VIP'a
Oraz
Czcionka
Czyżby modzi coś planowali? Czy to poprostu zwyczajny błąd?

czwartek, 18 lipca 2013

Dawno się nie widzieliśmy xD

Hellouuu, tu wasza świrnięta pozytywnie Klaudia. Nwm o czym zrobić posta. Jeśli już go robię to może napisze o tym że modzi są bardziej aktywni. Ostatnio wpisują się na forum do tematów zrobionych przez użytkowników. Niestety nie mam ich screnów przez mój jakże kochany komputer który nie chce je zapisać.
Polecam blogi: Izabeli (mej najki)PatriciiAbieski. To moje wszystkie ulubione blogi. ♥ Pozdro dla moich najek ♥

sobota, 13 lipca 2013

Dowody na to, jak ludzka zazdrość przemawia.

Siemka, dzisiejszy post jest o zazdrości ludzi, która nie jest sprawiedliwa.

Jak wiecie, MSP zorganizowało konkurs o VIP'a na rok, mogę wam pokazać screen'a
Wygrał 2 lvl i właśnie z tego powodu zaczęła się awantura, pisanie na forum o tym 2 lvl że wgl nie wchodzi itp. Moderatorzy wkońcu napisali post:
Najbardziej smutne były dwa ostatnie zdania :(
Oto te dziewczyny:
zuzka0120:
monika15900:
Zuza ma 3 lvl a Monika 2.
Było też dużo przykrych kom.w Księgach Gości.
Ja się wpisałam do moniki księgi.
Było tego więcej ale to sami se poszukajcie bo mi się miejsce kończy.
Jedna dziewczyna nawet do mnie napisała:
Normalne dziewczyny które może są na wakacjach albo mają szlaban na neta. Okey, to paaa.
Postaram się częściej pisać posty

piątek, 5 lipca 2013

Ocena i poprawa wszystkich oczu

Czeeee okazało się że wczoraj jakiś był błąd i większość osób nie wchodziła na swoje MSP.
Dziś napiszę że ocenie i poprawiee oczy :D Dbr, przejdźmy do rzeczy:
Oczy Nr. 1 Czyli Pretty Perfect
Przed:
Po:
Opis: Wystarczy usunąć puder i zmienić ich kolor a już lepiej wyglądają. Nie wiem czy sb takich nie kupię. xD
Ockaaa nr 2. Czyli: Fierce Feline (bdz truudno je zmienić na ładne ;o)
Przed:
Po:
Opis: Widzicie? Nawet nie za ładne oczy można zmienić w prawdziwe cudo ♥ (Bez obrazy dla osób które je mają)
Ockaaaa Nr 3 Czyli: Alien Eyes
Przed:
Po:
Opis: Muuusicie je kupić! Są takie urocze nwm czy je nie kupie. Najprawdopodobniej Kupięęęę
Ockaaaa Nr. 4 Czyli: Intense Beauty
Przed:
Po:
Opis: Nie radzę wam ich kupować. Są takie skośne jak skocznia Adama Małysza :c
Następne oczy w kolejnym poście PAAAAA

czwartek, 4 lipca 2013