sobota, 20 lipca 2013

Nowe zmiany na blogu

Heeeyyyy nadrabiam posty *-* 8-8 Zauważyliście już chyba new wygląd? Tssaaaaa Power Is Back :B To moje motto: ,,Power Is Back". Heheszkyyy, mam 2 konto na MSP *O*. Okey taki krótki post :B Narkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (Głupawka przemawia :p)

Moderatorzy coś planują? ;)

Hejka, dziś se wchodzę normalnie na MSP i tu widzę elementy ze starego MSP!
Elementy które mi się pokazały to:
Stary znaczek żeby zrobić VIP'a
Oraz
Czcionka
Czyżby modzi coś planowali? Czy to poprostu zwyczajny błąd?

czwartek, 18 lipca 2013

Dawno się nie widzieliśmy xD

Hellouuu, tu wasza świrnięta pozytywnie Klaudia. Nwm o czym zrobić posta. Jeśli już go robię to może napisze o tym że modzi są bardziej aktywni. Ostatnio wpisują się na forum do tematów zrobionych przez użytkowników. Niestety nie mam ich screnów przez mój jakże kochany komputer który nie chce je zapisać.
Polecam blogi: Izabeli (mej najki)PatriciiAbieski. To moje wszystkie ulubione blogi. ♥ Pozdro dla moich najek ♥

sobota, 13 lipca 2013

Dowody na to, jak ludzka zazdrość przemawia.

Siemka, dzisiejszy post jest o zazdrości ludzi, która nie jest sprawiedliwa.

Jak wiecie, MSP zorganizowało konkurs o VIP'a na rok, mogę wam pokazać screen'a
Wygrał 2 lvl i właśnie z tego powodu zaczęła się awantura, pisanie na forum o tym 2 lvl że wgl nie wchodzi itp. Moderatorzy wkońcu napisali post:
Najbardziej smutne były dwa ostatnie zdania :(
Oto te dziewczyny:
zuzka0120:
monika15900:
Zuza ma 3 lvl a Monika 2.
Było też dużo przykrych kom.w Księgach Gości.
Ja się wpisałam do moniki księgi.
Było tego więcej ale to sami se poszukajcie bo mi się miejsce kończy.
Jedna dziewczyna nawet do mnie napisała:
Normalne dziewczyny które może są na wakacjach albo mają szlaban na neta. Okey, to paaa.
Postaram się częściej pisać posty

piątek, 5 lipca 2013

Ocena i poprawa wszystkich oczu

Czeeee okazało się że wczoraj jakiś był błąd i większość osób nie wchodziła na swoje MSP.
Dziś napiszę że ocenie i poprawiee oczy :D Dbr, przejdźmy do rzeczy:
Oczy Nr. 1 Czyli Pretty Perfect
Przed:
Po:
Opis: Wystarczy usunąć puder i zmienić ich kolor a już lepiej wyglądają. Nie wiem czy sb takich nie kupię. xD
Ockaaa nr 2. Czyli: Fierce Feline (bdz truudno je zmienić na ładne ;o)
Przed:
Po:
Opis: Widzicie? Nawet nie za ładne oczy można zmienić w prawdziwe cudo ♥ (Bez obrazy dla osób które je mają)
Ockaaaa Nr 3 Czyli: Alien Eyes
Przed:
Po:
Opis: Muuusicie je kupić! Są takie urocze nwm czy je nie kupie. Najprawdopodobniej Kupięęęę
Ockaaaa Nr. 4 Czyli: Intense Beauty
Przed:
Po:
Opis: Nie radzę wam ich kupować. Są takie skośne jak skocznia Adama Małysza :c
Następne oczy w kolejnym poście PAAAAA

czwartek, 4 lipca 2013

poniedziałek, 1 lipca 2013