niedziela, 30 czerwca 2013

Zmiany Na Bloguu ♥

Zmiany coolorków xDee ♥ Wracając do MSP. Nuuudzi mi sieemmm :c Zapraszam na tą wspaniałą grę
LINK Ja w to gram c: Pokażę wam kilka screenów z tej gry otaz jak się zarejestrować
1.Wchodzimy w ,,Rejestracja"

Kliknij żeby powiększyć
2. Sami zobaczycie co trzeba zrobić :p
Z resztą se poradzicie
A teraz kilka screenów
Majne Konto ;**
Info jakieś
Okeyy
                                                       Żeeegnamm :p :B

środa, 26 czerwca 2013

Zmiany (blog)

Przepraszam że tak długo nie pisałam, ponieważ nie miałam weny xD.
Dzisiaj zmieniłam trochę wygląd, dlatego że znudziło mi się xD.
Dzisiaj jeszcze zrobię wywiad ( albo zrobię zakładkę z napisem ,,Wywiady")
z moją najką.
Żeby nie było sucho, też moje zdjęcie.
    Pozdrawiaam :*

EDIT: Jednak nie zrobię wywiadu, przepraszam :c

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Jak ładnie zrobić movie star?

Dziś pokaże wam, jak zrobić ładną Movie Star:

1. Wchodzicie w Nowy Użytkownik i wyświetla wam się poniższe okno, radzę wam zdjąć ubrania z movie star.
2. Ja wam radzę żebyście wzięli taką skórę:
3. Twarz radzę taką:
4. Włosy takie:
5.Bluzki/Sukienki takie:

6. Spodnie: -

7.Buty:

8. Klikamy na:
9. Potem wyświetla nam się takie coś:
10. Wpisujemy Nazwę i Hasło a potem Klikamy ,,Akceptuję-Stwórz moje konto"
11. Potem takie coś jak chodzisz po wybiegu ale ja radze przewinąć w prawym górnym rogu takie dwie strzałki (ja już przewinęłam). I potem masz taki ekran:

Teraz już otwierasz prezenty, wykonujesz misje i co najważniejsze... cieszysz się grą!
Myślę że trochę pomogłam :3

                                                     Pozdrawiam Klaudia 550

sobota, 8 czerwca 2013

Fajne stroje :3

Otóż pisałam przed chwilą posta i okazało się że był błąd ale weszłam na konto koleżanki (pozwoliła mi wejść). Teraz z jej konta zrobię fajne stroje.
UWAGA! do wszystkich strojów jest potrzebne:

Zaczynam
1.
Włosy są spoko. Ta opaska dodaje elegancji lecz komplet ubrań jest raczej bardziej Hip-Hop.
Na pewno Pin-Up by je wzięła. Włosy upięte są w warkocz lecz kilka kosmyków wpada na buzię.

Bluzka jest z buziakiem, co dodaje jej romantyczności. Pod spodem widać drugą bluzkę,podkoszulek. Podsumowując bluzka jest 2-warstwowa.

Spodnie są jak widać białe. Oczywiście wy możecie zmienić ich kolor. Myślę że również nadają się do tańca Hip-Hop.

Buty są zwykłymi trampkami. Nie mam raczej co o nich się rozpisywać.

Torebka jest z uśmiechem co może oznaczać że osoba lubi mieć różne napisy,gesty na sobie.

Między innymi bardzo podoba mi się ten komplet, lecz niestety cena jest droga.

Nie można nabyć w moim looku.

P.S Czasami będę edytować ten post


Czyżby błąd?

Przepraszam że mnie nie było ale teraz mogę pisać. Tak więc czyżby błąd na msp?
1. Jak byłam na koncie to miałam tylko 4 znaj online w tym pasku, ale jak weszłam w przyjaciół to zobaczyłam że jest ich aż 20 online.
2. Wylogowałam się. I zobaczyłam że nie ma na stronie startowej postaci która wykonuje animki O-o.
3. Poszłam na nowe konto i weszłam. Nic takiego się nie stało.
4. Gdy się wylogowałam zobaczyłam:
Co to ma być?!


Życzę powodzenia zalogowania się na swoje konto.

Zdziwiona Klaudia